torsdag 5. juni 2008

SVEIN STOLTHET ( Fiskedamen)

Svein på sin faste plass,har tatt med seg dataen for og følge med dei som spiller brigde på nette.Fiskene har fått mat og er fornøyde.De er frodig og fint rundt dammen.


Trillebor med blomster på broa over fiskedammen.


Ein liten fontene er fint ,men den har Svein tatt vekk nå,kvifor veit eg ikkje.Har glemt å spørre.








Utsikt fra vinduet fra soverommet vårt.












Bekkeblomsten står og blomstre så fint.Vår nabo Ingrid elsket den blomen,ho syntes de var ein av dei finest blomsten som fantes.Men ho døde desverre ifjor vår,eg savner henne veldig mye,men eg nyter syne av denne blomen og har mange gode minner om Ingdrid .
















1 kommentar:

Anonym sa...

så fin hagen er! eg må reise heim til Odda og kose meg med en god bok i hagen snart ;-)