lørdag 22. mars 2008

Påsken 2008

Hei på dere som titter innom. Nå er de PÅSKEAFTEN og eg prøver å blogge litt. Har fått nye bilder så eg kan øve meg litt -: I dag er de den 22.mars og samboeren ( RUNE) til Anja har bursdag .Så nå har alle guttene i huset hatt bursdag.Jentene må vente til nov. I år er påsken kald,men den er jo tidleg. Igår snøa og blåste de fælt, og idag har de vart strålend "SOL".så me tok ein påsketur ut og sola oss i solveggen.I morgen er de jobb at , ikkje alle kan reise på fjelle. Men eg hadde ikkje reist får å stå på ski ,de får andre ta seg av. Dette får holde ,ha de bra alle som titter innom!!!!!!

1 kommentar:

gulla sa...

Doingen er som den pleier.Han liker å se andre spill på nett,har ikkje kunna de før eg kjøpte lepptok.De blir vel verre å få bruke dataen vist han begynne og spille selv. Eg er imponert over meg selv og,har jo vart så redd heile datagreiene!!!!!!!!!!!!!!!!